Strateji Geliştirme Başkanlığı

Strateji Geliştirme Başkanlığı

Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor

21 Ekim 2015
Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor
Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor
Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor
Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor
Alo 181'de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor

ALO 181’DE VATANDAŞLARA EN İYİ

HİZMET İÇİN EĞİTİMLER DEVAM EDİYOR

 

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 2013 yılında kurduğu Çevre, Kentsel Dönüşüm ve Tapu Kadastro konularında vatandaşlara hizmet veren Alo 181 Çağrı Merkezi’nde eğitim faaliyetlerine devam ediliyor. Bakanlığın uygulamalarına ilişkin Vatandaşların en doğru şekilde bilgilendirmesi ve yönlendirmesini teminen Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından, Çağrı Merkezi personeli için 4 gün sürecek eğitim planlaması yapıldı.

 

Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü binasında gerçekleştirilen ilk gün eğitimine Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanı Sadi KIZIK, Stratejik Yönetim Ve Planlama Dairesi Başkanı M. Bülent ÜNCÜ, İç Kontrol Dairesi Başkanı Nurettin YILDIZ, Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Ali Vedat ÇİFTÇİ katılım sağladılar.

 

4 gün sürecek olan eğitim programına Alo 181 Çağrı Merkezi çalışanları ve Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü personeli katılım sağlayacak.

 

Strateji Geliştirme Başkanı Sadi KIZIK eğitim çalışmasının öneminden ve kamu hizmetlerine hâkim olan yeni yaklaşımlardan söz ederek şunları söyledi: ‘’Özellikle son yıllarda kamu hizmetlerinde zaman ve mekân kavramları çok değişti. Nedir zaman kavramındaki değişiklik? Memur mesaisine bağlı kalmaksızın 7/24 hizmet verecek mekanizmalar kamuda çalışıldı. Belediyelerde mavi masa, beyaz masa uygulamaları, yine kamuda çağrı merkezi hizmetleri ile vatandaşlarımızın yeni beklentileri giderilmeye çalışılıyor. Mekân kavramı dediğimizde ise İl Müdürlüğü olur Bakanlık olur bunların haricinde vatandaşın web tabanlı olarak kamu hizmetlerine ulaşması için bizler hizmet üretmek durumundayız; çünkü vatandaşın beklentisi bu yönde.

 

ÇALIŞANLARA BÜYÜK GÖREVLER DÜŞÜYOR

 

Kızık sözlerini şöyle tamamladı: ‘’Geçtiğimiz süre zarfında Bakanlığımızın mevzuatında değişiklikler oldu. Vatandaşlarımızı doğru ve sağlıklı bir şekilde bilgilendirebilmek ve yönlendirebilmek adına çağrı merkezi çalışanlarının da bu mevzuatı çok iyi bir şekilde öğrenmeleri önem arz ediyor. Bu anlamda çağrı merkezi çalışanlarına büyük görevler düşüyor. Sizler bu görevi zaten layıkıyla yerine getiriyorsunuz. Bundan sonra da başarıyla yerine getireceğinizden hiçbir kuşkumuz yok. Bu çalışmanın bu eğitimin hayırlara vesile olmasını diliyor ve sizlere başarılar diliyorum.’’

 

              Alo 181’de Vatandaşlara En İyi Hizmet İçin Eğitimler Devam Ediyor 

Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır